ZAPYTANIE OFERTOWE -Organizacja i przeprowadzenie

Projekt „Utworzenie placówki wsparcia dziennego dla seniorów z Gminy Wolbrom” dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowany przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wolbromiu w ramach poddziałania 9.2.3 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020

ZAPYTANIE OFERTOWE

Realizacja zamówienia pn.: Organizacja i przeprowadzenie: 

  1. Wieczorki taneczne – usługa kompleksowa dla 20 uczestników,
  2. Wyjazd całodzienny – usługa kompleksowa dla 20 uczestników,
  3. Wyjazd/wyjście do teatru – dla 20 uczestników,
  4. Wyjazd/wyjście do kina – dla 20 uczestników,
  5. Wyjazd/wyjście na basen – dla 20 uczestników,
  6. Dzień Seniora – usługa kompleksowa dla 20 uczestników,
  7. Andrzejki Seniorów – usługa kompleksowa dla 20 uczestników,
  8. Karnawał seniorów – usługa kompleksowa dla 20 uczestników,
  9. Piknik pokoleniowy – usługa kompleksowa dla 20 uczestników,

w ramach projektu „Utworzenie placówki wsparcia dziennego dla seniorów z Gminy Wolbrom” realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wolbromiu. Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach poddziałania 9.2.3 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.

ZAMAWIAJĄCY: 

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wolbromiu 

ul. Skalska 20 

32-340 Wolbrom

  1. Opis przedmiotu zamówienia 

Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

92000000-1 – Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

55520000-1 – Usługi dostarczania posiłków

63511000-4 – Organizacja wycieczek

60100000-9 – Usługi w zakresie transportu drogowego

79952000-2 – Usługi w zakresie organizacji imprez

Zamówienie dotyczy:

NrUsługaIlość/częstotliwość usługiMinimalny zakres
1.Wieczorki taneczne (muzykoterapiia)(usługa kompleksowa – organizacja/oprawa muzyczna + catering)1 wieczorek miesięcznieZorganizowanie 27 wieczorków tanecznych dla 20 uczestników (osoby 60 plus). Usługa kompleksowa zapewniająca organizację, oprawę muzyczną wydarzenia, zapewnienie nagłośnienia wraz z usługą cateringową w formie kolacji. Usługa realizowana w siedzibie Placówki lub na terenie Gminy Wolbrom. 
2.Wyjazd całodzienny (dojazd i poczęstunek)(usługa kompleksowa – dojazd + catering)1 wyjazd w 20212 wyjazdy w 20221 wyjazd w 2023Zorganizowanie 4 wyjazdów całodziennych dla 20 uczestników (osoby 60plus). Miejsce wyjazdu nie może być oddalone o więcej niż 100 km od siedziby Placówki, ul. Żwirki i Wigury 32, 32-340 Wolbrom. Usługa kompleksowa zapewniająca usługę transportową polegającą na dowiezieniu uczestników do miejsca wyjazdu oraz odwiezienia uczestników do miejsca zamieszkania   wraz z usługą cateringową w formie poczęstunku
3.Wyjazd/wyjście do teatru 1 wyjazd/wyjście w 20211 wyjazd/wyjście w 20221 wyjazd/wyjście w 2023Zorganizowanie 3 wyjazdów/wyjść do teatru dla 20 uczestników (osoby 60plus). Zapewnienie biletów wstępu dla uczestników. Usługa realizowana na terenie Gminy Wolbrom.
4.Wyjazd/wyjście do kina2 wyjazdy/wyjścia w 20212 wyjazdy/wyjścia w 20222 wyjazdy/wyjścia w 2023Zorganizowanie 6 wyjazdów/wyjść do kina dla 20 uczestników (osoby 60plus). Zapewnienie biletów wstępu dla uczestników. Usługa realizowana na terenie Gminy Wolbrom.
5.Wyjazd/wyjście na basen5 wyjazdów/wyjść w 20215 wyjazdów/wyjść w 20225 wyjazdów/wyjść w 2023Zorganizowanie 15 wyjazdów/wyjść na basen dla 20 uczestników (osoby 60plus). Zapewnienie biletów wstępu dla uczestników. Usługa realizowana na terenie Gminy Wolbrom.
6.Dzień Seniora(usługa kompleksowa – organizacja/oprawa muzyczna + catering)Listopad 2021Listopad 2022Zorganizowanie 2 wydarzeń dla 20 uczestników (osoby 60plus). Usługa kompleksowa zapewniająca organizację, oprawę muzyczną, usługę wodzireja/DJ, zapewnienie nagłośnienia wydarzenia, zapewnienie pakietu wsparcia, upominków, pamiątkowych dyplomów wraz z usługą cateringową w formie kolacji. Usługa realizowana w siedzibie Placówki lub na terenie Gminy Wolbrom.
7.Andrzejki Seniorów(usługa kompleksowa – organizacja/oprawa muzyczna + catering)Listopad 2021Listopad 2022Zorganizowanie 2 wydarzeń dla 20 uczestników (osoby 60plus). Usługa kompleksowa zapewniająca organizację, oprawę muzyczną, usługę wodzireja/DJ, zapewnienie nagłośnienia wydarzenia, zapewnienie dekoracji wraz z usługą cateringową w formie kolacji Usługa realizowana w siedzibie Placówki lub na terenie Gminy Wolbrom.
8.Karnawał seniorów (usługa kompleksowa – organizacja/oprawa muzyczna + catering)I kwartał 2022I kwartał 2023Zorganizowanie 2 wydarzeń dla 20 uczestników (osoby 60plus). Usługa kompleksowa zapewniająca organizację, oprawę muzyczną, usługę wodzireja/DJ, zapewnienie nagłośnienia wydarzenia,, zapewnienie dekoracji wraz z usługą cateringową w formie kolacji. Usługa realizowana w siedzibie Placówki lub na terenie Gminy Wolbrom.
9.Piknik pokoleniowy(usługa kompleksowa – organizacja/oprawa muzyczna + catering)III kwartał 2021III kwartał 2022III kwartał 2023 Zorganizowanie 3 wydarzeń dla 20 uczestników (osoby 60plus). Usługa kompleksowa zapewniająca organizację, zapewnienie zespołu muzycznego, animacji integracyjnych takich jak m.in. konkursów z nagrodami wraz z usługą cateringową w formie grilla/ogniska z regionalnymi wyrobami. Usługa realizowana na terenie Gminy Wolbrom.

Zapytanie podzielone zostało na 9 części. Każda ze wskazanych powyżej części Zamówienia określana będzie dalej mianem „Zadania”. 

Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty tylko na poszczególne części zamówienia. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

Dodatkowe informacje

Wykonawca zobowiązany jest:

  1. Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
  2. Posiadać zaplecze i kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje zawodowe odpowiednie do realizacji zamówienia,
  3. Zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2020r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 374, z późn. zm.) oraz warunkami prawnymi wynikającymi z aktualnie obowiązujących rozporządzeń Rady Ministrów ustanawiającymi określone ograniczenia, nakazy i zakazy w związku z wystąpieniem stanu epidemii.

Dodatkowe wymagania co do wykonawcy i realizacji zadania:

  1. Wykonawca zobowiązuje się do opracowania PROGRAMU poszczególnych Zadań, który będzie zawierał, co najmniej:
  2. nazwę;
  3. czas trwania, sposób jego organizacji, miejsce;
  4. zakres;

Wykonawca przedstawi zamawiającemu w/w Program w terminie do 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Zamawiający w terminie do 5 dni roboczych zgłosi swoje ewentualne uwagi/poprawki lub dokona akceptacji przedstawionych propozycji. W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego uwag/poprawek, Wykonawca w terminie do 2 dni roboczych uwzględni je i przedstawi poprawiony materiał, celem zaakceptowania przez Zamawiającego.

  • Wykonawca pokryje wszelkie inne koszty, zapewni materiały i wyposażenie niezbędne dla prawidłowego przeprowadzenia zadania. 
  • Cena określona w ofercie zawiera wszelkie koszty, ani Zamawiający nie wnosi żadnych dodatkowych opłat, kaucji, itp. związanej z realizacją usługi.
  • Dokumentacja przekazana zamawiającemu po realizacji zadania powinna zawierać:
  • program,
  • dzienniki wydarzeń zawierające listy w tym: obecności w każdym dniu, listy korzystania z cateringu, 
  • zebrane anonimowe ankiety oceniające jakość i przydatność.
  • Wykonawca jest zobowiązany do:
  • niezwłocznego informowania o problemach zgłaszanych przez uczestnika, 
  • stałej współpraca z pracownikami Placówki wsparcia dziennego dla seniorów z Gminy Wolbrom i Koordynatorem Projektu,
  • W trakcie realizacji zamówienia, w sytuacjach losowych np. choroba osoby realizującej zamówienie, Zamawiający dopuszcza możliwość świadczenia usługi przez osoby trzecie, ale o kwalifikacjach nie mniejszych niż kwalifikacje zastępowanej osoby prowadzącej i za uprzednią zgodą zamawiającego.
  • Rozliczenia z wykonawcą będą prowadzone na podstawie faktycznie zrealizowanych usług. Zamawiający zastrzega sobie, iż: liczba usług może ulec zmniejszeniu, jak również usługa może się nie odbyć. W takim przypadku wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy, bez naliczania jakichkolwiek kar.
  • Wynagrodzenie Wykonawcy zawiera ryczałtowy zwrot wszelkich kosztów związanych z organizacją i przeprowadzeniem usług.
  • Niezależnym od stron umowy warunkiem przekazania środków z tytułu prawidłowego wykonania umowy jest dostępność środków na rachunku bankowym Zamawiającego, uzależniona od transferów z Instytucji Pośredniczącej. Wykonawca wyraża zgodę na przesunięcie terminu zapłaty wynagrodzenia w przypadku opóźnień w przekazywaniu transz dofinansowania przez Instytucję Pośredniczącą.
  • Zamówienie musi być realizowane zgodnie z Regulaminem Konkursu 9.2.3. RPO WM, wnioskiem o dofinansowanie projektu oraz innymi wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów dofinansowanych ze środków EFS, w szczególności Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020.
  • Zamawiający po podpisaniu umowy przekaże wykonawcy wzory wymaganych oznaczeń i logotypów.
  • Wymaga się, aby osoba/y wykonująca zadanie spełniała następujące warunki:
  • obciążenie wynikające z wykonywania usług w ramach niniejszego zamówienia nie wyklucza możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych danej osobie;
  • łączne zaangażowanie zawodowe tej osoby w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i EFS oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych wykonawcy i innych podmiotów, nie przekracza 276 godzin miesięcznie;
  • w związku ze świadczeniem usług w ramach projektu ,,Utworzenie placówki wsparcia dziennego dla seniorów z Gminy Wolbrom” nie zachodzi konflikt interesów i podwójne finansowanie;
  • nie była zatrudniona jednocześnie w instytucji uczestniczącej w realizacji RPO WM na podstawie stosunku pracy, chyba że nie zachodzi konflikt interesów lub podwójne finansowanie.

Wymagany termin realizacji zamówienia:

Lp.Temat zajęćTermin realizacji do:
1.Wieczorki taneczne – usługa kompleksowa dla 20 uczestników2023-09-28
2.Wyjazd całodzienny – usługa kompleksowa dla 20 uczestników2023-09-28
3.Wyjazd/wyjście do teatru – dla 20 uczestników2023-09-28
4.Wyjazd/wyjście do kina – dla 20 uczestników2023-09-28
5.Wyjazd/wyjście na basen – dla 20 uczestników2023-09-28
6.Dzień Seniora – usługa kompleksowa dla 20 uczestników2023-09-28
7.Andrzejki Seniorów – usługa kompleksowa dla 20 uczestników2023-09-28
8.Karnawał seniorów – usługa kompleksowa dla 20 uczestników2023-09-28
9.Piknik pokoleniowy – usługa kompleksowa dla 20 uczestników2023-09-28

Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia terminu realizacji zamówienia na skutek wystąpienia okoliczności niezależnych i niezawinionych przez Wykonawcę (których nie można było przewidzieć).

Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dyspozycyjności osoby/osób/miejsca realizującej zamówienie zgodnie z terminarzem uzgodnionym z Zamawiającym. Brak dyspozycyjności wskazanej przez Wykonawcę do realizacji usługi osoby/osób/miejsca nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku świadczenia usługi we wskazanym terminie.

Korzystanie z usług podwykonawców możliwe jest jedynie za pisemną zgodą Zamawiającego.

  1. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków (dotyczy każdej części postępowania)

W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

  1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania – oświadczenie wg załącznika nr 2;
  2. posiadania wiedzy i doświadczenia – oświadczenie wg załącznika nr 2;
  3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym – oświadczenie wg załącznika nr 2;
  4. sytuacji ekonomicznej i finansowej – oświadczenie wg załącznika nr 2;
  5. dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – oświadczenie wg załącznika nr 2

Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunków na podstawie złożonego oświadczenia (wg załącznika nr 2), wg formuły „spełnia / nie spełnia”. Wykonawca, który nie wykaże spełniania ww. warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.

  1. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy (dotyczy każdej części postępowania)

W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt. II, wykonawcy są zobowiązani do przedłożenia:

  1. świadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzonego według wzoru ustalonego przez Zamawiającego stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego,
  2. oświadczenia RODO (załącznik nr 3 do zapytania ofertowego).
  1. Zmiana umowy (dotyczy każdej części postępowania)

Zmiana umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jest dopuszczalna jeżeli:

  1. w trakcie obowiązywania umowy nastąpią zmiany stawki podatku od towarów i usług: kwota brutto określona w umowie nie ulegnie zmianie, strony odpowiednio skorygują kwotę netto oraz kwotę podatku od towarów i usług,
  2. zmiany jednostkowej ceny brutto oraz całkowitego wynagrodzenia brutto przewidzianego dla Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności uzasadniających wskazaną zmianę, gdy będzie ona korzystna dla Zamawiającego,
  3. zmiany istotnej treści umowy, w przypadku zmiany przepisów prawa obowiązujących w dniu zawarcia umowy, oraz zmiany wynikające z następstw zmian wytycznych dotyczących RPOWM lub innych wytycznych i zaleceń mających bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy, zmiana ta przeprowadzona może być jedynie w zakresie polegającym na dostosowaniu umowy,
  4. zmiana leży w interesie Zamawiającego. 
  • Odrzucenie oferty (dotyczy każdej części postępowania)

Zamawiający odrzuci ofertę, która:

  1. została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
  2. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
  3. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 
  4. została złożona po terminie,
  5. jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego.

W toku postępowania Zamawiający może wezwać wykonawcę do uzupełnienia lub wyjaśnienia treści oferty.

  • Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert (dotyczy każdej części postępowania):

O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będą kryteria:

Cena brutto – max. 100 pkt.

Przez cenę brutto rozumie się cenę (z podatkiem VAT), a w przypadku osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej koszt całkowity ponoszony przez Zamawiającego z tytułu realizacji usługi zawierający również wszelkie należności z tytułu podatków i składek ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego zarówno po stronie Zamawiającego, jak i Wykonawcy – tzw. „brutto-brutto”.

W ramach kryterium „Cena brutto” Zamawiający przyzna punkty według następującego wzoru:

            Cmin

Pc = —————- x 100 pkt. 

            Cn 

gdzie:

Pc – punkty uzyskane przez Wykonawcę w kryterium „Cena brutto”;

Cmin – najniższa cena brutto za wykonanie zadania spośród złożonych ofert;

Cn – cena brutto za wykonanie zadania zaproponowana przez Wykonawcę, którego oferta jest badana.

Liczba przyznanych punktów będzie zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku.

Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska największą liczbę punktów w kryterium cena brutto.

Jeżeli w postępowaniu nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na najniższą cenę, Zamawiający wezwie tych wykonawców, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. Złożenie oferty dodatkowej zawierającej cenę wyższą niż zaoferowana w złożonej ofercie będzie skutkowało wykluczeniem wykonawcy z postępowania.

  • Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert (dotyczy każdej części postępowania)

Ofertę można złożyć w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego – Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wolbromiu, ul. Skalska 20, w godzinach pracy Zamawiającego lub przesłać pocztą elektroniczną (jako skany dokumentów) na adres: seniorwolbrom21@interia.pl w terminie do 13 sierpnia 2021 r. do godz. 12.00, co oznacza, że z upływem powyższego terminu oferta powinna fizycznie znaleźć się u Zamawiającego. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania np. przesyłką pocztową, czy kurierską.

Złożone oferty zarówno podlegające ocenie jak i odrzucone lub złożone po terminie nie będą zwracane.

Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert. Oferta musi być sporządzona na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania lub dokładnie wg tego formularza. Wykonawca jest zobowiązany do podania wszystkich informacji określonych na formularzu oferty (wypełnienia wszystkich pól formularza). Oferta wraz załącznikami musi być podpisana przez osobę (osoby) uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. Do oferty należy dołączyć dokument (dokumenty) potwierdzający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, o ile nie wynikają one z ogólnie dostępnych źródeł (KRS, CEIDG).

  • Dodatkowe warunki (dotyczy każdej części postępowania)
  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podawania przyczyny. W takim przypadku nie przysługują Oferentom żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
  2. Decyzja Zamawiającego o odrzuceniu oferty jest decyzją ostateczną. 
  3. Wykonawcy pozostają związani złożoną ofertą przez 30 dni, licząc od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
  4. Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, rachunkowe i inne polegające na niezgodności oferty z zapytaniem, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Oferenta, którego oferta została poprawiona.
  5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian warunków zamówienia na każdym etapie postępowania.
  6. W przypadku, gdy wybrany Wykonawca odstąpi od podpisania umowy z Zamawiającym, możliwe jest podpisanie przez Zamawiającego umowy z kolejnym Wykonawcą, który w postępowaniu uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.
  1. Unieważnienie postępowania (dotyczy każdej części postępowania)

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w przypadku:

  1. jeżeli najkorzystniejsza oferta przekraczać będzie budżet ustalony przez zamawiającego na realizację zadania,
  2. w przypadku rozwiązania umowy o dofinansowanie przez, co skutkowałoby nieprzyznaniem środków dotacyjnych, które miały być przeznaczone na sfinansowanie zamówienia,
  3. wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć,
  4. postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego,
  5. została złożona jedna ważna oferta a jej cena przekracza wartość rynkową wynikającą z oszacowania wykonanego przez Zamawiającego.

W przypadku unieważnienia postępowania zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za koszty poniesione przez oferentów w związku z przygotowaniem i złożeniem ofert.

Z tytułu odrzucenia ofert oferentom nie przysługuje żadne roszczenie wobec Zamawiającego.

  • Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (dotyczy każdej części postępowania)

Klauzula informacyjna dla:

  1. wykonawców będących osobami fizycznymi,
  2. wykonawców będących osobami fizycznymi prowadzącymi jednoosobową działalność gospodarczą,
  3. pełnomocników wykonawców będących osobami fizycznymi (w zakresie danych osobowych zamieszczonych w pełnomocnictwie),
  4. członków organu zarządzającego lub nadzorczego Wykonawcy, wspólników spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurentów, będących osobami fizycznymi (w zakresie danych osobowych zamieszczonych w informacji z KRK).

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wolbromiu

ul. Skalska 20, 32-340 Wolbrom

Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych: Katarzyna Gębalska, tel. 575002620 , inspektor@cbi24.pl

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie ww. zamówienia w ramach projektu ,,Utworzenie placówki wsparcia dziennego dla seniorów z Gminy Wolbrom” realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wolbromiu. Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach poddziałania 9.2.3 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020.

  1. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o Wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020.
  2. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane w okresie do dwóch lat od dnia 31 grudnia roku następującego po złożeniu do Komisji Europejskiej zestawienia wydatków, w którym ujęto ostateczne wydatki dotyczące zakończonego projektu.
  3. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym, związanym z udziałem w postępowaniu.
  4. W przypadku nie podania danych osobowych oferta będzie podlegała odrzuceniu.
  5. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.

Posiada Pani/Pan:

  1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
  2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
  3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
  4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

Nie przysługuje Pani/Panu:

  1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą istotnych postanowień umowy oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

  • Dodatkowe informacje (dotyczy każdej części postępowania)

Dodatkowych informacji udziela Przemysław Krupa pod numerem telefonu 790 444 819 oraz adresem email: seniorwolbrom21@interia.pl

  • Załączniki (dotyczy każdej części postępowania)
  1. Wzór formularza ofertowego
  2. Oświadczenie Wykonawcy
  3. Oświadczenia RODO

Załączniki do pobrania